Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć

Autor: Gwidon Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 15:17:59 MET DST

On Wed, 25 Aug 1999, Grzegorz Staniak wrote:

> Tomasz Płókarz. Nie można dopuszczać, by przez sieć wbrew prawu
> propagowane były takie materiały jak dziecięce porno. Być może

Pewnie ze nie mozna, ale:

(1) Nikogo w tym kraju Internet nie obchodzi, poza jego uzytkownikami,
i to nie wszystkimi
(2) Media lubia robic histerie z byle czego, najlepiej ze spraw
technicznych
(3) Bzdura jest jakoby Inetowa pornografia trafiala przed oczy
niewiniatek. Ci ktorzy chca ja znalezc wiedza gdzie szukac. KW napisala
wczoraj cos w stylu 'po wejsciu do grupy alt.binaries.costam wyswietla
sie pornografia', co pozostawiam bez komentarza.
(4) Admin na serwerze newsow rowny wojewodzie - nie ma formalnie
przepisow ktore by mu nakazywaly usunac podejrzane tresci (a juz na
pewno nie cala hierarchie czy podhierarchie, jak alt.binaries.*), nie
mowiac juz o jakichkolwiek karach.

Ktos chce cos dodac?

GSN