Re: Panie Płókarz, proszę przyjć wyrazy uznania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 13:37:37 MET DST

Marcin Jagodzinski wrote:

> OK. Ale kto ma więcej racji?

Tomasz Płókarz. Nie można dopuszczać, by przez sieć wbrew prawu
propagowane były takie materiały jak dziecięce porno. Być może
pretensje były skierowane nie tam, gdzie należało, jednak z drugiej
strony jego przeciwnicy do tej pory nie potrafili powiedzieć niczego
sensownego oprócz głodnych kawałków o trudnościach technicznych,
niemożliwości cenzurowania Usenetu, lamerach, ignorantach,
ciemnogrodzie, tropicielu dewiacji itp., w sumie poza insynuacjami i
inwektywami bardzo niewiele. Dla mnie to naprawde żałosne widowisko.
W momencie pojawienia się rzeczywistego problemu całe tzw.
środowisko zachowuje się jak stado nastolatków: najpierw pokazać kto
tu jest górą, a tzw. meritum? A kogo to obchodzi...

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>