Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 13:12:08 MET DST

Marcin Jagodzinski wrote:

> Hej, Grzegorz, nie przesadzasz? Oczywiście, że nie dostaniesz żadnej
> gwarancji, ale bez przesady. Czy setki książek, filmów kryminalnych,
> sensacyjnych itp. też powinny mieć taką gwarancję? Przecież zainspirować
> może wszystko. Gwałt na dziecku to rzecz straszna, zabójstwo również.

Czy przesadzam? Nie wiem. To kwestia moich odczuć na ten temat, nie
faktów. Porno z udziałem dzieci uważam za coś, co powinno być
bezwarunkowo ścigane i tępione. _Wirtualne_ dzięcięce porno też nie
budzi mojego zachwytu. Nie chcę, żeby to było legalne. Jeśli dla
kogoś innego to przesada, mówi się trudno. Zdania raczej nie
zmienię.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>