Re: KONIEC DYSKUSJI (z mojej strony)

Autor: Michał Grotthuss (Zmichalg_at_gazeta.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 21:40:31 MET DST

Krzysztof Czuma wrote:

> Czytelnicy pl.internet.polip to moze i wiedzieli ale swiat jest wiekszy.
No i co??? W tej chwili caly ten swiat wiekszy niz pl.internet.polip wie
gdzie szukac swinstw a ludzie, ktorzy wiedzieli o tym od dawna pukaja
sie palcem w czolo, ze gosc odkryl ”ameryke w konserwach”.
Ostatnio ”Wyborcza” (stad dziwi mnie jej zaangazowanie w te sprawe w
obrone wolnosci na Sieci - ale brak konsekwencji!!!) zrobila rwetes, ze
gdzies na sieci jest kretynska gra w zabijanie ksiezy. Podchwycily to
rozne stacje radiowe i telewizyjne. I co? Autor gry ma na karku
prokurature, ktora z jakiegos tam artykulu sprawdza nie wiadomo co (i
tak mu pewnie nic nie zrobia) a tym czasem na pl.rec.gry.komputerowe sa
linki do stron, skad gre mozna sciagnac, dokladny opis i mapki. Reklama
zrobila swoje. A kogo interesowaly glupkowate gierki (w sensie kiepska
jakosc a nie glupia tresc) to i tak potrafil je sobie znalezc.

> Typowy argument towarzyszacy wysysaniu ze Skarbu Panstwa: my chcemy tylko
> troszeczke possac przez cienka slomke.
Ale przynajmnie konkretny i trzymajacy sie realiow a nie teoretyczny
slogan jak w Twoim wydaniu. Jak nie masz pojecia o dzialaniu newsow, to
nie glosuj.
W tym konkretnym przypadku (tj. obronie podatnika przed wydawaniem jego
kasy na pornosy) ICM musialby wydac dodatkowa kase podatnika na
ludzi/soft, ktorzy te pornosy beda filtrowac. I pewnie bedzie musial po
tej calej awanturze.

> Prawda jest, ze taki np. NASK zyje z pieniedzy wyludzanych od podatnika
> rzekomo na badania naukowe.
Po pierwsze: nie zmieniaj tematu. Mowilismy o ICM'ie a nie o NASK'u.
Po drugie: co Ty wiesz o tym co robi NASK? Bo co do ICM'u, to moge Cie
zapewnic, ze duuuuuuzo dobrego.

> Newsy za prywatne pieniadze. Nie widze najmarniejszego powodu (poza
> urzednicza palka), zeby finansowac innym ogladanie pornosow.
Jak jeszcze raz przeczytasz to, co napisalem wyzej, to zrozumiesz, ze
jesli newsy - tak, to dodatkowa kasa za filtrowanie pornosow, bo i grup
przybywa i rozni spamiarze wrzucaja co im sie podoba na rozne grupy.

Michas

PS.
W zwiazku z faktem, iz korzystam z dobrodziejstwa posiadania konta na
domenie gazeta.pl, czuje sie w obowiazku zaznaczyc, ze wszystkie
powyzsze poglady sa moimi prywatnymi i nie maja nic wspolnego z
pogladami instytucji bedacej wlascicielem wspomnianej domeny ani tez z
pogladami osob uprawnionych po prezentowania pogladow wspomnianej
instytucji, do ktorych to osob rowniez sie nie zaliczam.