Re: Odp: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 12:48:33 MET DST

"Tomasz Płókarz" <tolep_at_box43.gnet.pl> wrote:
> Nonsens. W "Rzeczpospolitej" nie wydrukowano ani jednego mojego slowa - ani
> nie mialem wplywu, co sie tam znajdzie.

Wiesz, takie dowcipy na początku dnia (zaczynam dziś pracę o 14 i
pracuję do późna w nocy, a przyjechałem sobie m.in po to, by w spokoju
poczytać newsy)... Naprawdę, nieźle. Ile takich dowcipów jeszcze
znajdziesz?

Czyżbyś chciał powiedzieć, że nie autoryzowali z Tobą tego, co napiszą?
No w sumie, to nie musieli. Bo Ty dałeś im do ręki broń, ale bez
instrukcji obsługi. Bardzo niewiele osób potrafi się posługiwać bronią
tak, by nie wyrządzić nikomu krzywdy. Poza tym, po dwóch tygodniach w
sieci (niektórzy z tego forum siedzą w tym kilka(naście) LAT) niewiele
mogłeś też im wyjaśnić...

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
Some people have no respect for age unless it's bottled.