Re: KONIEC DYSKUSJI (z mojej strony)

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 20:30:46 MET DST

On Tue, 24 Aug 1999 17:41:49 GMT, "Tomasz Płókarz" <tolep_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>KONIEC DYSKUSJI
>
>Jesli do tej pory nie bylo to czytelne, to sprobuje jeszcze raz:
>
>Nie wierze w mozliwosc usuniecia pedofilii z internetu - ani skutecznego
>lapania osob ja rozpowszechniajacych. Nie wierze w powazne zaangazowanie
>sie Policji itp. w takie dzialania, poniewaz nie mozna na tym zbic kapitalu
>politycznego, a jedynie narazic sie na zarzut "oszolomstwa", co mnie wlasnie
>spotkalo.

Miło nam, że się ta szopka wreszcie kończy. Pojawiają się wprawdzie nowe,
zupełnie zaskakujące wątki. Otóż pojawia się "kapitał polityczny". Okazuje
się, że Wojciech Sylwestrzak nie czyta wszystkich alt.binaries.pictures, bo
nie zbije na tym kapitału politycznego. Natomiast Tomasz Płókarz o całej
sprawie informuje nie organy ścigania, ale gazetę, licząc jednak na ten
"kapitał polityczny". No i się przelicza, traci wiarę w możliwość usunięcia
pedofilii z Internetu.

Ale proponuję rzeczywiście na tym na tym zakończyć, bo pedofilia daleko,
ale pierwsi agenci sciepy itp. nadciągają.

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy