Odp: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Tomasz Płókarz (tolep_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 17:04:07 MET DST

> A dlaczego ty tego nie zrobisz ? Usiadz, napisz wniosek do
> prokuratury, zglos na policje popelnienie przestepstwa.
>
> Gadac (glupio) jest bardzo latwo
>
> Alex

Mieszkam w Poznaniu, a nie w Wawie... Nie jestem prawnikiem ani
informatykiem. Nie wierzylem w skutecznosc dzialania jednoosobowego. Nie
potrafilbym udzielic nikomu z "organow" (uzywajac fachowej terminologii,
oczywiscie) odpowiedzi na pytanie: "Co to jest serwer?" albo "Co to jest
grupa news"? To wszystko Cie dziwi?

--
   Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
   - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl