Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 18:12:47 MET DST

On 99.08.24 Tomasz Płókarz pressed the following keys:

> Aaron Goldberg mnie podparl, a juz sie chwialem...
> Alone Against All...
> (przepraszajac za zakazane obce zwroty tlumacze na "nec Hercules contra
> plures", oops.... "Sila zlego na jednego")

I herkules dupa, kiedy ludzi kupa.

Ale nie jest pan ani herosem, ani mesjaszem. Jesteś pan po prostu
ignorantem i pieniaczem. Nie zrobiłeś pan nic, poza publicznym obrażeniem
bogu ducha winnych ludzi, oraz rozreklamowaniem własnej osoby, bo na skutek
pana akcji popyt na pornografię dziecięcą u źródła, czyli tam, gdzie
wykorzystuje się te dzieci nie zmalał, a dostępność tych materiałów w kraju
prawie się nie zmieniła.

Kiedy wreszcie pan zrozumie, że USENET, to nie jeden serwer i że jako
takiego się go cenzurować nie da, można go conajwyżej zamknąć w całości.
Czy o to panu chodzi?

rrw

--
signature intentionally left blank