Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: cezar_at_cs.net.pl
Data: Tue 24 Aug 1999 - 17:48:33 MET DST

VTAM!

Tomasz Płókarz <tolep_at_box43.gnet.pl> wrote:

> Kula w plot. Nie obchodzi mnie, co jest na serwerach. Chce przestrzegania
> istniejacego prawa.
> W ZADNYM WYPADKU NIE CHCE PANSTWOWEJ KONTROLI _PREWENCYJNEJ_ !!!!!

A mi kiedys (1985) ryja na komisariacie UBecy obili wlasnie post-factum a
nie prewencyjnie. Za to ze RZUCALEM ulotki, a nie ze W PRZYSZLOSCI
chcialem je rozrzucac. To tez byla PANSTWOWA KONTROLA i to bynajmniej nie
prewencyjna w tym konkretnym wypadku.
Swoja droga z pana wypowiedzi rozumiem ze najchetniej dostal by pan ciepla
posadke "ministra bez teki do spraw child porno". Oczywiscie musialbym za
to zaplacic zwiekszonymi podatkami, ale pana najbardziej interesuje
koryto. Nastepnym krokiem bedzie akcyza na e-maile zeby pokryc koszta
dzialania panskiego przyszlego urzedu?
I prosze usunac ze swojej strony odwolania do UPR albo poczytac najpierw
troche o tej parti. Oni *NIE* lubia bolszewikow.

> Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,

p.s. Sukcesywne pisanie "pan" z malej literki *NIE* jest bynajmniej
spowodowane dysleksja ani zacieciem sie klawisza shift na klawiaturze.

--
cezar
CYBER Service / PKFL