Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 11:22:07 MET DST

Robert R. Wal napisal(a):
: > Kula w plot. Nie obchodzi mnie, co jest na serwerach. Chce przestrzegania
: > istniejacego prawa.
: > W ZADNYM WYPADKU NIE CHCE PANSTWOWEJ KONTROLI _PREWENCYJNEJ_ !!!!!
:
: Taaak...? Czy używanie słowa pedofilia jest zakazane? Czymże jest zmuszanie
: administratorów serwera news do sprawdzania nazw grup pod kątem
: występowania słowa pedofilia, jak nie prewencyjną cenzurą? Czymże jest
: zmuszanie administratora serwera news do przeglądania treści artykułów
: własnym kosztem w tempie 40 na sekundę, jak nie cenzurą prewencyjną na
: koszt cenzurowanego obywatela?

Właśnie dzięki Tobie wpadłem na fajny pomysł. Napiszę sobie w chwili
wolnego czasu filtr od inn'a który będzie szukał w postach słowa
"pedofili" i innych, i każdy taki post będzie fowardowany do imć
Tolepa ...

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... Political speeshes They are lying in the mud