Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Tomasz Płókarz (tolep_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 17:13:40 MET DST

> Gdzie cos takiego sie pojawia?!
>
> Marcin Jagodziński

No tak... Wy, fachowcy, zapewne nie uzywacie Outlooka Expressa z MSIE5.0PL
:)) Nie wiem nawet, czy wiecie, co to jest MSIE :)
Powaznie mowiac, mnie wyskakuje okienko z takim komunikatem prawie
codziennie przy pierwszym logowaniu sie na serwer news.ICM - i zwykle jest
to kilkanascie nowych grup.

Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
   - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl
   - ktorego adres poczty elektronicznej to tolep_at_bigfoot.com
   - ktory w ICQ ma numer 9326978