Re: Odp: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 23:45:05 MET DST

Nocy (lub dnia) Tue, 24 Aug 1999 15:04:07 GMT, Tomasz Płókarz zeznaje:

>Mieszkam w Poznaniu, a nie w Wawie...
        No i co z tego?! Z poznania nie mogłeś odpalić
http://www.kgp.gov.pl?! Zresztą i tak pierwsza grupa do walki z
przestępczością komputerową powstała na Śląsku nie w Warszawie.

>Nie jestem prawnikiem ani informatykiem.
        To widać. Następnym razem nie wypowiadaj się na tematy o których
nie masz zielonego nawet pojęcia. Co odkryjesz za tydzień? Że agencje
towarzyskie to tak naprawde burdele?

>Nie wierzylem w skutecznosc dzialania jednoosobowego. Nie
>potrafilbym udzielic nikomu z "organow" (uzywajac fachowej terminologii,
>oczywiscie) odpowiedzi na pytanie: "Co to jest serwer?" albo "Co to jest
>grupa news"? To wszystko Cie dziwi?
        Ale "Rzeczypospolitej" potrafiłeś udzielić odpowiedzi na wszystkie
te pytania?

bart

--
       "z głowy korona, wojna skończona, przeciwnik skonał"
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl