Re: Co z newsami na ICM

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Sun 22 Aug 1999 - 14:10:01 MET DST

On 22 Aug 1999 07:42:04 GMT, darecki_at_spray.atcom.net.pl (Dariusz Margas)
wrote:

>No wlasnie - dlaczego KK nie protestuje z powodu quake'a albo milionow
>innych podobnych gier z zabijaniem? Glempa zabijac nie wolno bo wiara nie
>pozwala, reszte wolno?
>Widac jak zwykle bronia siebie, nie wiary. Obluda i tyle.

Szczerze mówiąc dziwię się, że nie widzisz różnicy w grze polegającej na
zabiciu konkretnej, żyjącej osoby, a grami gdzie przeciwnikami są fikcyjne
wykreowane przez ich twórców postacie. Gdyby to Twoja osoba znalazła sie w
takiej grze "na celowniku", zdziwiłbym się z kolei ja, gdybyś Ty nie
protestował.

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy