Re: Odp: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_sdf.lonestar.org)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 15:52:17 MET DST

Tomasz Płókarz <tolep_at_box43.gnet.pl> wrote:
> Analogia niezbyt dokladna.

Jak może Pan polemizować z moim przykładem, skoro sam Pan stwierdził
swoją ignorancję w kwestiach technicznych ?

> Jesli ktos z lokatorow mojej kamienicy wywiesi SZYLD w oknie: "tu prowadze
> dzialalnosc przestepcza".... A ja w dodatku pelnie funkcje portiera....

W tym budynku nie ma portierów i administrator to nie portier.
Vide moje powyzsze stwierdzenie.

> Oczywiscie, oburzenie staram sie zrozumiec. Po liczbie bluzgow, jakie na
> mnie spadaja, wydaje mi sie, ze naruszylem jakies tabu lub szturchnalem
> swieta krowe. (przepraszam)

Nie, żadne tabu. Wykazał się Pan po prostu rażącą niekompetencją w
sprawach o których był Pan łaskaw się wypowiedzieć. Niekompetencją
krzywdzącą wiele osób.

--
Marcin Dębowski
/\/ http://agatek.freeshell.org, agatek_at_sdf.lonestar.org