Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Tomasz Płókarz (tolep_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 15:34:35 MET DST

> to, ze niewiele rozumiesz z usuenetu, ale sie wypowiadasz
>
> inna sprawa, ze Twoja reakcje rozumiem,
> to RzP nie stanela na wysokosci zadania
>
> Twoja reakcja jest z gatunku odkrycia, ze za rogiem jest dom publiczny,
> sasiad katuje zone, a to u dolu od sikania moze tez robic co innego;
>
> tylko, zamiast nawolywac do zamkniecia tego domy publicznego,
rozstrzelania
> sasiada i wizyty u psychoterapeuty musisz zrozumiec, ze ten dom to
> biblioteka publiczna, w kazdym niemal bloku jakis sasiad katuje zone, a
> takie u dolu ma prawie kazdy mezczyzna...

> [...]

Robercie. Ktos wywiesil na budynku szyld: "TU PROWADZIMY DZIALALNOSC
PRZESTEPCZA" Ja po prostu podnioslem moj zakuty leb i go przeczytalem; byc
moze wlasnie dlatego go zauwazylem, ze nie jestem stalym mieszkancem tej
ulicy....

   Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
   - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl
   lub http://tolep.freeservers.com
   - ktorego adres poczty elektronicznej to tolep_at_bigfoot.com
   - ktory w ICQ ma numer 9326978