Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Tomasz Płókarz (tolep_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 15:43:17 MET DST

Użytkownik greg <greg_at_plearn.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7ptrfh$a67$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> A czytałeś koleś Rzepę w zeszłym tygodniu z naszymi wypowiedziami. Była
tam
> między innymi taka, że uniemożliwiłeś swoim wspaniałym pomysłem jaką
kolwiek
> akcję, którą mogłaby podjąć policja. Nawet, gdyby nic spektakularnego nie
> osiągnęli, to może by się czegoś nauczyli. Tak jak pisałem do redaktorów
> Rzepy tak i Tobie mówię, żeby czasem pomyślał zanim coś zrobisz.
> Grego

Masz racje, ale nie czuje sie odpowiedzialny. Napisalem do RZ, zeby
zainteresowali tym odpowiednie wladze...

   Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
   - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl
   lub http://tolep.freeservers.com
   - ktorego adres poczty elektronicznej to tolep_at_bigfoot.com
   - ktory w ICQ ma numer 9326978