Re: Odp: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 15:29:55 MET DST

"Tomasz Płókarz" <tolep_at_box43.gnet.pl> wrote:
> Mam 26 lat. jestem juz starym dewotem :)))

Czyli jestes mlodszy. Biorac pod uwage staz sieciowy, jestes o
conajmniej jedno pokolenie (sieciowe) mlodszy ode mnie, inaczej bys nie
wygadywal takich bzdur.

P.S.
slowo "dewot" sam chcialem napisac, ale dobrze, ze sie przyznales "bez
bicia", przynajmniej nie bede mial na sumieniu obrazania (tez jestem
katolikiem, ale do dewoctwa mi wiele brakuje).

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
The number of UNIX installations has grown to 10, with more expected.