Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: greg (greg_at_plearn.edu.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 12:27:15 MET DST

A czytałeś koleś Rzepę w zeszłym tygodniu z naszymi wypowiedziami. Była tam
między innymi taka, że uniemożliwiłeś swoim wspaniałym pomysłem jaką kolwiek
akcję, którą mogłaby podjąć policja. Nawet, gdyby nic spektakularnego nie
osiągnęli, to może by się czegoś nauczyli. Tak jak pisałem do redaktorów
Rzepy tak i Tobie mówię, żeby czasem pomyślał zanim coś zrobisz.
Grego