Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Wojciech Orlinski (Igel_at_polbox.com)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 21:54:52 MET DST

Tomasz Płókarz wrote:

> Masz racje, ale nie czuje sie odpowiedzialny. Napisalem do RZ, zeby
> zainteresowali tym odpowiednie wladze...

Rozumiem. 'Napisalem do gazety i jestem bardzo zaskoczony tym, ze
napisala o tym artykul zamiast po cichu przekazac sprawe odpowiednim
wladzom'. Zdumiewajace. Czy o istnieniu gazet tez sie dowiedziales dwa
tygodnie temu?

Wojciech Orlinski       'de omnibus dubitandum'
      http://www.geocities.com/CapitolHill/2594
Error 403: Acces denied. You are not authorized
to read this signature.