Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 13:28:08 MET DST

"Tomasz Płókarz" <tolep_at_box43.gnet.pl> wrote:
> Nie widziales pewnie tego, co ja... Trudno opisac te zdjecia...

[...] nie znoszę, gdy ktoś mnie traktuje jak bezmyślne bydlę. Sam
wiem, co jest dla mnie dobre. [..]

Znaczy, uważałeś, że te zdjęcia są dla Ciebie dobre, skoro je
obejrzałeś, tak?

> Jak powiedzialem "Wyborczej", jestem od niedawna uzytkownikiem newsow. Nie
> wiem, ile jest takich serwerow w Polsce, na ilu z nich sa tego typu grupy
> dostepne.

I dobrze, że nie wiesz. Dla Ciebie lepiej byłoby, gdybyś nie wiedział,
jaki jest ten świat. I lepiej byłoby, grybyś nie wiedział, jaki jesteś
żałosny.

> Upublicznilem sprawe, bo uznalem, ze to bylo KONIECZNE.
> Dystrybuowanie child-porno nadaje sie do kryminalu! Nie chcialem
> slawy dla siebie, chcialem PUBLICZNEJ DYSKUSJI.

Tia... publiczna dyskusja z (jak się okazało) żądnymi sławy pismakami z
RzePy. Tak, tak. Już to widzę.

> Ja wiem... "tematy zastepcze, zajmijmy sie samotnymi wielodzietnymi
> matkami..."

Zajmij się swoją inteligencją.

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X