Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 09:53:43 MET DST

Tomasz Płókarz napisał(a):

> Nie widziales pewnie tego, co ja... Trudno opisac te zdjecia...

Przykro mi, nie widzialem. Nie jestem milosnikiem pornografii
dzieciecej, niestety podniecaja mnie dopiero zdjecia nieco starszych
dziewczat, a i tych niezbyt czesto szukam w Internecie. Nie przypominam
tez sobie, bym PRZYPADKOWO trafil keidykolwiek na zdjecia pedofilskie w
Internecie.

A jak ty na nie trafiles? Opowiedz, moze dowiem sie czegos nowego o
Usenecie, ktorego jestem dosc intensywnym uzytkownikiem od ponad dwoch
alt, a nie od dwoch tygodni.

> Jak powiedzialem "Wyborczej", jestem od niedawna uzytkownikiem newsow. Nie
> wiem, ile jest takich serwerow w Polsce, na ilu z nich sa tego typu grupy
> dostepne. Upublicznilem sprawe, bo uznalem, ze to bylo KONIECZNE.
> Dystrybuowanie child-porno nadaje sie do kryminalu! Nie chcialem slawy dla
> siebie, chcialem PUBLICZNEJ DYSKUSJI.

I wlasnie ja masz. "Koniec dyskusji z mojej stron" - to twoj sposob
dyskusji? Zdenerwowales mase ludzi, bardzo znanych w Interencie ludzi,
ktorzy wcale nie sa zwolennikami dzieciecej pornografii, ale nie sa
wcale zwolennikami takiego jej zwalczania, dziwisz sie, ze takie sa
reakcje?

> Ja wiem... "tematy zastepcze, zajmijmy sie samotnymi wielodzietnymi
> matkami..."

Nie. Zajmijmy sie dziennikarzami nie odrozniajacymi serwera World Wide
Web od serwera Usenetu i osobami, ktore wykorzystuja Internet do zlych
celow.

Jaroslaw Zielinski
http://www.winter.pl/ - Wiadomosci Internetowe

PS. "Czy warto w ten sposób sprzedawać swoje imię?"