Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Andrzej Talarczyk (andrzejWYTNIJ_at_k2.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 11:53:27 MET DST

Marcin Jagodzinski wrote:

> Pochlebiasz sobie. Ani nie pognębiłeś ICM, ani "Wyborczej" nikt nie kupi
> akurat dla wywiadu z Tobą, w którym nie masz zresztą nic ciekawego do
> powiedzenia. Spowodowałeś jedynie żenującą aferę, a całą sprawę oddałeś w
> ręce niekompentnych dziennikarzy. Więc przestań się tłumaczyć, bo to już
> nic nie zmieni.

Zadałem sobie trud spojrzenia na stronę internetową tego pana. Jest tam
np. "Lista wrogów", a na niej np.: "Wszy, bezpańskie psy, złodzieje,
socjaliści" albo "Debile - twierdzący, że praca uszczęśliwia człowieka",
albo "Pacyfiści, pseudoekolodzy, zwolennicy
wielokulturowości i inni postępacy" i tak dalej w tej poetyce. MSZ
szkoda czasu na polemikę.

Pozdrawiam,

--
Andrzej