Re: Co to Internet ?

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 11:14:50 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote:

> [...]
>
> wlasnie dlatego uzywasz go blednie.

A kto to powiedział? Od kiedy "medium" ma w języku polskim to jedno
znaczenie?

> chociaz oczywiscie slowa zmieniaja
> znaczenie. zreszta to bez znaczenia - jak zwal, tak zwal. jesli
> przeczytasz
> to, co napisalem powyzej, zrozumiesz, ze roznica jest zasadnicza.

Przeczytałem, ale nadal nie rozumiem. Z punktu widzenia użytkownika,
Internet pozwala na czytanie/publikowanie, wymianę korespondencji,
pobieranie pewnych zasobów, czasem rozmowy "na żywo"
(tele-/wideokonferencje). Gdzie ta różnica? Czym różni się e-mail od
poczty tradycyjnej, newsy od tablicy ogłoszeniowej, serwisy WWW od
publikacji? Powiedzmy, że w realnym życiu nie ściąga się plików etc.
ale to jest naprawdę detal. _Zasady_ są te same, różnica leży tylko
w środkach technicznych. Dlatego stosowanie prawa powinno też
odbywać się tak samo. Trudności techniczne nie powinny w tym
odgrywać żadnej roli.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>