Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 10:07:01 MET DST

Marcin Debowski napisał):

> Aż mną zatrzęsło jak przeczytałem ten cały wywiad w GW [1]. Ktoś kto jak sam
> przyznaje zna usenet od 2-ch tygodni, wypowiada się o odpowiedzialności
> osób o których obowiązkach i pracy nie ma zielonego pojęcia ...

Jest jedna generalna zasada uzywania Internetu przez wszystkich ludzi,
ktorzy uwazaja sie za dobrych (w sensie dobry/zly a nie lepszy/gorszy).
Internetu nie powinno uzywac sie do zlych celow. Niestety wystawianie
ICM prokuratorowi, co jak wynika z wypowiedzi szanownego "informatora"
jest jego celem - uwazam za razaco zly cel. Wojtkowi Silwestrzakowi i
Janowi Rychterowi (za jakies piecdziesiat lat) powinno sie wystawic
pomnik, a nie ciagac po sadach teraz.

Jaroslaw Zielinski

PS. Cytat tygodnia: Tomasz Plokniarz na swej stronie:
"Czy warto w ten sposób sprzedawać swoje imię?"