Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: zwierzak_at_wicom.com.pl
Data: Tue 24 Aug 1999 - 23:58:03 MET DST

Marcin Debowski <agatek_at_sdf.lonestar.org> wrote:
: Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.pl> wrote:

:> "Tomasz Płókarz" napisał(a):
:>>
:>> ... mozna sie dowiedziec z wywiadu ze mna w dzisiejszej (24 sierpnia)
:>> "Gazecie Wyborczej" (dotatek komputerowy)

:> A moze nam tez odpowiesz, dlaczego zamiast wyjasnic sprawe z
:> administratorami serwera, zrobiles z tego publiczna afere? Nie wszyscy
:> musza czytac "Wyborcza". Jak juz koniecznie chcesz zyskac (watpliwa)
:> slawe, to zapewne nie bedziesz mial oporow...

: Aż mną zatrzęsło jak przeczytałem ten cały wywiad w GW [1]. Ktoś kto jak sam
: przyznaje zna usenet od 2-ch tygodni, wypowiada się o odpowiedzialności
: osób o których obowiązkach i pracy nie ma zielonego pojęcia ...

Taaaaa.... Zna usenet od dwóch tygodni i od razu znalazł interesujące go grupy...
Ciekawe... Mój staż na newsach może nie jest najdłuższy, ale napewno ponad pięć
lat, i jak pamiętam to poza jakimiś śmieciami raz czy drugi podczas oglądania
zdjęć z panienkami (a kto tego nigdy nie robił niech pierwszy rzuci kamień ;-> ),
dzieciencego porno nie widziałem (to fakt że nie szukałem... Widać pan Tomasz szukał)...

: I jeszcze kończy swoją wypowiedź takim tekstem:
: SS
: - Czy jest Pan za blokowaniem
: dostępu do zagranicznych
: serwerów news?
: TP
: - Nie będę wchodził w szczegóły
: techniczne. Nie czuję się
: kompetentny.

A tu nie mogę się z nim nie zgodzić.

: To się nawet nie nadaje do polemiki.

Zgadzam sie z tym. Z mojej strony EOT.

Wqr* Zwierzak

--
Piotr Wisniewski                                      WICOM / PKFL
zwierzak_at_wicom.com.pl		           http://www.wicom.com.pl