Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Kamil Jonca (kjonca_at_kjonca.kjonca.bogus)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 23:30:31 MET DST

Dnia Fri, 20 Aug 1999 18:58:43 GMT,
osoba podpisana Robin Wschód <rwschod_at_free.polbox.pl.invalid>
napisała:
>Thu, 19 Aug 1999 10:42:08 +0200, Krzysztof Czuma <czuma_at_elektron.pl>
napisał(a):

[ciach]
>na głowę ci coś padło ! jeśli materiały są NIELEGALNE i dostawca wie o
>ich udostępnieniu to MUSI zareagować ograniczając ten dostęp, to samo mógł
>zrobić icm, no i mniej więcej to zrobił
(trochę połamałem)
Nie wiem czy to TG, czy analgia jest dobra ale rozważmy taką sytuację:
Mam gazetkę.
1.W tej gazetce są materiały karalne(niekoniecznie pornografia może być napaść
na kogoś)
2.Gazetka oczywiście drukuje się w drukarni.
3.Idzie na sprzedaż.
4.ktoś poczuł się obrażony.
I teraz kogo się ściga: czy właściciela drukarni który przyczynił się do
zwielokrotnienia treści i umożliwił pośrednio jej rozpropagowanie?
Dystrybutora ? Nie, zawsze każe się wydawcę/autora. Wg mnie rola ICM-u, czy
szerzej serwerów(razem z adminami) news to jest dystryybucja i powielanie
w jednym i dlaczego za to ich karać?
[znowu ciach]
KJ

--
Kamil Jońca kj153553_at_zodiac2.mimuw.edu.pl
God is real, unless declared integer.