Re: Co z newsami na ICM

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 20:57:50 MET DST

Marcin Debowski <agatek_at_sdf.lonestar.org> writes:

> Ja widze problem właśnie tutaj. Czyli w generalizacji. To tak jakby potepić
> pocztę polską za to, że ktoś przesłał list o bulwersującej kogośtam treści.

Nie bronie owej generalizacji, ale tez bez przesady w druga strone.
Kazdy moze swoje poglady, i do momentu, w ktorym zaczyna rozpowszechniac
tresci rasistowskie/nazistowskie i podobne sprzeczne z prawem panstwowym,
wszystko wydaje sie byc w porzadku.
Zwlaszcza, jesli rozpowszechnianie pogladow dana osoba finansuje z wlasnych
pieniedzy, a nie np. z podatkow.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator