Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_pysiek.bildex.net.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 17:45:38 MET DST

On Thu, 19 Aug 1999 09:45:59 +0200,
Grzegorz Bolek <gbolek_at_zt.krakow.tpsa.pl> wrote:
>Moze doszli do wniosku ze sie pomylili, ze to oni sa nie wporzadku?
>Nieee, oni sa jaknajbardziej wporzadku to ten caly internet i wszyscy
>uzytkownicy
>to banda zboczencow i degeneratow.
>Porazajace.
>Cuz zyczymy Rzepie dalszych, owocnych wynikow w walace z inetem

W sumie to nawet ładnie wyszło... oczywiście dla RZ.
Rzeczpospolita wydrukowała kilka fragmentów. Faktycznie,
nie ma co o tym tu dyskutować (można dyskutować jedynie z RZ,
ale też chyba nie ma sensu), RZ przegięła z niezrozumieniem
tematu (zawsze wiedziałem, że prasa kłamie ;-), ale...
"internauci zareagowali żywiołowo", poniosło ich (czemu
się nie dziwię, we mnie też wrzało), niektórzy przelali
swe myśli na listy dyskusyjne i e-maile.

No i co im wyszło? Że Ci co bronili serwera ICM to właściwie
merytorycznie nic nie potrafili napisać, a potrafią tylko rzucać
inwektywami pod adresem autorów i gazety.
To właśnie jest na rękę Pani Bożenie. Zacytowała odpowiednie
fragmenty, rzuciła na to odpowiednie światło...
Teraz zwykli ludzie, a co gorsza jacyś decydenci czytając
ten artykuł, podobnie jak P. Bożena nie rozumiejący tematu
tak to właśnie odbiorą.
A i było czym zapchać pół strony.

Chyba jednak nie ma więc sensu dyskutować z tą gazetą
na ten temat, bo znaleźli w tym niezły temat i to się liczy.
Każdą sprawę można naświetlić na swój sposób, a taką szczególnie.

Narobili dużo szkody, być może narobią jeszcze więcej. Mają
świadomość że walczą w słusznej sprawie (nie przeczę) i my tego
nie zmienimy. A że walczą w nieodpowiednim miejscu i z
nieodpowiednimi ludźmi? Nie oni pierwsi i nie ostatni raz.

Zresztą jakość informacji przekazywanej w tej gazecie od jakiegoś
czasu stale maleje, więc... pozostaje się przyzwyczaić.

Aha, mam jeszcze jeden pomysł: skoro Pani Bożena i reszta
redaktorów RZ jest taka... jaka jest, to trzeba im podesłać
inny tego typu gorący pomysł, podłapią, popiszą sobie...
ktoś inny z nimi powalczy...

--c