Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Pawel L. Bogdziun (pawelec.to_wytnij_at_pp.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 17:23:48 MET DST

Grzegorz Bolek <gbolek_at_zt.krakow.tpsa.pl> wrote:
[..]
:> "Rzeczpospolita" doszla do slusznego wniosku, ze skoro wiekszosc jest
:> przeciw nim, to oni maja racje. Ja sie z nimi zgadzam, bo mozna latwo
:> statystycznie wykazac, ze wiekszosc z reguly racji nie ma.

: A mozna poprosic o ten dowód? Bo ja twierdze ze powyzsze to wierutna
: bzdura .
: Fakt ze jeszcze wogole istniejemy jako cywilizacja zawdzieczamy zdrowemu
: rozsadkowi wiekszosci,
: a nie swialtlemu przewodnictwu kasty wiedzacych !

Jedynym moim komentarzem jest pierwsza linia sygnaturki.

Pozdrawiam,
Paweł

--
"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.
PGP 2.6.3i public key: finger pawelec+obo|pp|pl