Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: cezar_at_cs.net.pl
Data: Thu 19 Aug 1999 - 17:56:54 MET DST

VTAM!

Slawomir Bialek <civic_at_pysiek.bildex.net.pl> wrote:
[...]
> Aha, mam jeszcze jeden pomysł: skoro Pani Bożena i reszta
> redaktorów RZ jest taka... jaka jest, to trzeba im podesłać
> inny tego typu gorący pomysł, podłapią, popiszą sobie...
> ktoś inny z nimi powalczy...

A Ty wiesz ze masz racje? Mozna by np tak:

"kochana redakcjo!
Zyczliwie acz z obrzydzeniem donosze iz finansowane z pieniedzy podatnikow
firy TP S.A. oraz NASK propaguja pornografie. Nie raz bylem swiadkiem jak
ich routery tramistowaly pakiety TCP/IP z adresow na ktorych znajduja sie
PRONO strony. Nadmieniam ze routery TP S.A. i NASK *NIE* sprawdzaja wieku
odbiorcy (!!!) i wysylaja pakiety kazdemu zainteresowanemu.
O czym z obrzydzeniem oraz w poczuciu misji donosze.

palantino_at_DARMOCHA.COM.PL

p.s. Bardzo prosze o nieujawnianie mojego adresu!!!"

Co Wy na to? ;)

--
cezar
CYBER Service / PKFL