Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Nina Liedtke (nina_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 20:59:18 MET DST

On 19 Aug 1999 15:45:38 GMT, civic_at_pysiek.bildex.net.pl (Slawomir
Bialek) wrote in article <slrn7ro9eu.178.civic_at_pysiek.bildex.net.pl>:
[...]
> Rzeczpospolita wydrukowała kilka fragmentów.
[...]
> No i co im wyszło? Że Ci co bronili serwera ICM to właściwie
> merytorycznie nic nie potrafili napisać, a potrafią tylko rzucać
> inwektywami pod adresem autorów i gazety.
> To właśnie jest na rękę Pani Bożenie. Zacytowała odpowiednie
> fragmenty, rzuciła na to odpowiednie światło...
        Możesz podać URL-a? Ciężko się szuka w tej sieciowej wersji
'Rzeczpospolitej'...

[...]
> Aha, mam jeszcze jeden pomysł: skoro Pani Bożena i reszta
> redaktorów RZ jest taka... jaka jest, to trzeba im podesłać
> inny tego typu gorący pomysł, podłapią, popiszą sobie...
> ktoś inny z nimi powalczy...
        Już się znaleźli tacy, co im podrzucają pomysły. Cytat z działu
'Listy':

//-----
http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/dodatki/listy_990817/index.html
"Śmiecie w Internecie"
W związku z paroma artykułami na temat pornografii dziecięcej, m.in.
komentarzem Bożeny Wawrzewskiej "Śmiecie w Internecie" ("Rz" 188,
13.08.1999 r.), proponuję zwrócić uwagę na inne zjawisko - sianie
rasizmu i nienawiści na usenetowych grupach - sugeruje Włodek Richter ze
Sztokholmu.
//-----

        Ciekawe, o co chodzi z tym 'rasizmem i nienawiścią'... ale zważywszy,
że poprzedni 'życzliwy czytelnik' pisuje na psp, gdzie udzielają się też
osobnicy w rodzaju Miecza-Sławomira - wygląda to coraz bardziej
nieciekawie.

Nina

--