Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_elektron.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 23:33:06 MET DST

Dzien dobry,

On Thu, 19 Aug 1999, Grzegorz Bolek wrote:

> A mozna poprosic o ten dowód?

Mozna. Z tym, ze przydaloby sie dolaczyc do prosby nieco kasy na krotki
sondaz spoleczny.

> Bo ja twierdze ze powyzsze to wierutna bzdura .
> Fakt ze jeszcze wogole istniejemy jako cywilizacja zawdzieczamy zdrowemu
> rozsadkowi wiekszosci,
> a nie swialtlemu przewodnictwu kasty wiedzacych !

Przecie ja wlasnie agituje, zeby nie dawac pieniedzy kascie. :)

> Tylko ze ICM nie wystawia newsow tylko je przekazuje, a to spora roznica

Zadna. Nic mnie nie obchodzi co przekazuje prywatny providera za swoja
kase i sprzeciwiam sie przekazywaniu pornografii za moje pieniadze.
Slusznie robi "Rzeczpospolita", ze potepia takie dzialania.

Krzysztof Czuma