Re: Co z newsami na ICM

Autor: Wojciech Teczar (teczar_at_hbury.com)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 17:15:48 MET DST

jh_at_rsi.pl wrote:

[...]

> To ja sie spytam - admin ma czytac wszystko co leci mu przez serwer?
> Te terabajty informacji? Bo przeciez nawet na pl.rec.zwierzaki moze
> pojawic sie zdjecie zoofila... Albo jak to ktos ostatnio twierdzil,
> grupa alt.binaries.girls.watchers niekoniecznie musi byc o zegarkach :)
> Pani Bozena Warzewska (autorka artykulu) chyba w ogole nie wie o czym
> pisze!!

Taaaak, na poczatek nalezaloby calej trojce autorow z Rzeczpospolitej
zaaplikowac jakas lekture do poduszki, zeby pozniej nie pisali takich tekstow. I
to niekoniecznie musialoby to byc cos w stylu '..dla opornych' (oczywiscie
chodzi mi o ta lekture). Jak tak dalej pojdzie, to ktos pusci pogloske, ze
wrogie tresci sa przeciez transmitowane przez kable i ze nalezy te kable usunac,
albo tez droga radiowa, czyli przez powietrze i powietrze tez nalezy usunac...
:-((

Wojtek