Re: Co z newsami na ICM

Autor: jh_at_rsi.pl
Data: Fri 13 Aug 1999 - 15:14:55 MET DST

Michal Jaskolski <Michal_at_swlmedia.pl> wrote:
> Pojawił się kolejny artykuł na ten temat - tym razem w Wyborczej:
>
> http://www.gazeta.pl/Wyborcza/Dwojka/02dwobez.html

To ja doleje oliwy do ognia - dzisiejsza Rzepa kontynuuje watek:

http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/gazeta/wydanie_990813/kraj/kraj_a_5.html

"Internet nie jest nietykalna wyspa; obowiazuja w nim takie same przepisy
prawa jak w innych dziedzinach zycia. I to prawo musi byc egzekwowane.
Nad tym powinni czuwac nie tylko tradycyjni stroze prawa, ale przede
wszystkim dysponenci serwerow, ktorzy musza wiedziec, co pod ich adresem
jest rozpowszechniane. Nie do przyjecia sš wyjasnienia, że inne kraje
maja podobne problemy. Odpowiedzialnosc administratorow jest bezdyskusyjna,
a przy zaniedbaniach sankcje powinny byc dotkliwe."

To ja sie spytam - admin ma czytac wszystko co leci mu przez serwer?
Te terabajty informacji? Bo przeciez nawet na pl.rec.zwierzaki moze
pojawic sie zdjecie zoofila... Albo jak to ktos ostatnio twierdzil,
grupa alt.binaries.girls.watchers niekoniecznie musi byc o zegarkach :)
Pani Bozena Warzewska (autorka artykulu) chyba w ogole nie wie o czym
pisze!!

--
Jurgen