Re: Odp: www.expensive.com - (dlugie: 15kB) - tlum. art. z The Sunday Times

Autor: Piotr Kosibowicz (kosi_at_NOSPAMfriko.onet.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 14:06:35 MET DST

Krzysztof Gmyr <krzysztof_at_prompt.com.pl> wrote in article
<MPG.121123143522d79a989869_at_news.tpsa.pl>...

> Idac Twoim tokiem rozumowania, powinnismy wyrzucic TV, radia, komputery,
> telefony - bo to szkodzi i tyje sie od tego.
> Ja sam codziennie siedze conajmniej 8 godz dziennie przy komputerze w

A dlaczego nie? Przyjrzyj sie spoleczenstwu Amiszy (amerykanskiemu
odlamowi Mennonitów). NIe wystepuje u nich wiekszosc chorób fizycznych,
psychicznych i spolecznych tak charakterystycznych dla zdegenerowanej
cywilizacji judeochrzescijanskiej, opartej na mitach plemion biegajacych po
pustyni, a której awangarda sa Stany zjednoczone z glupota, kultem
pieniadza, sily, eksploatacja najnizszych istynktów motlochu,
ekspansjonizmen, eksterminacja NIeWybranych narodów jak Indianie, czy
Serbowie. itp.

Wykrój z tych 8 godz. tylko 8 minut na samodzielne myslenie - byle w ciszy
i skupieniu - to moze to dostrzezesz!

Idac Twoim tokiem rozumowania Amishe powinni sie wstydzic i czuc
niepostepowi dlatego ze u nich zaden szaleniec nie wystrzela zydowskich
dzieci w szkole czy innym osrodku, bo:

        1. nie ma szalenców ani powodów do ich zaistenienia
        2. nie ma broni palnej
        3. nie ma szkoly czy innych osrodków uczacych dzieci czegos innego niz
chca rodzice.
        4. oprócz Amiszy nie ma tam innych, innych, jak tylko inni Amisze.

--
Piotr  Kosi  Kosibowicz   kosi (at) friko (dot) net (dot) pl
Spamers, send spam to:  rhundt_at_fcc.gov   customer_at_email.usps.gov