Re: Odp: www.expensive.com - (dlugie: 15kB) - tlum. art. z The Sunday Times

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_inkubus.hstl6.put.poznan.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 14:20:56 MET DST

Pewnego dnia, a było to 13 Aug 1999 12:06:35 GMT przyszła do mnie
wiadomość od <kosi_at_NOSPAMfriko.onet.pl> i powiedziała:

[..]

>A dlaczego nie? Przyjrzyj sie spoleczenstwu Amiszy (amerykanskiemu
>odlamowi Mennonitów). NIe wystepuje u nich wiekszosc chorób fizycznych,
>psychicznych i spolecznych tak charakterystycznych dla zdegenerowanej
>cywilizacji judeochrzescijanskiej, opartej na mitach plemion biegajacych po
>pustyni, a której awangarda sa Stany zjednoczone z glupota, kultem
>pieniadza, sily, eksploatacja najnizszych istynktów motlochu,
>ekspansjonizmen, eksterminacja NIeWybranych narodów jak Indianie, czy
>Serbowie. itp.

Polecam lekturę książki `Kirynyaga' Resnicka. Niby fantastyka, ale porusza
podobny problem do powyższego.

        eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak  * Home Page -> http://www.venco.com.pl/~eloy/