Re: Odp: www.expensive.com - (dlugie: 15kB) - tlum. art. z The Sunday Times

Autor: Krzysztof Gmyr (krzysztof_at_prompt.com.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 22:01:57 MET DST

W liscie grzegorz wystukal(a)...

> Chciałbym podzielić się tu tylko jedną refleksją, która może trochę dziwnie
> zabrzmi na internetowej grupie dyskusyjnej, ale cóż, dyskusja w której
> wszysce się we wszystkim zgadzają jest chyba nudna.
> Chodzi mi o to, że autor artykułu zachwyca się że chłopak ze stanów spędził
> w internecie w ostatnim miesiącu 144 godziny. Jeśli spędziłby ich 200 to
> byłoby pewnie jeszcze wspanialej.

Idac Twoim tokiem rozumowania, powinnismy wyrzucic TV, radia, komputery,
telefony - bo to szkodzi i tyje sie od tego.
Ja sam codziennie siedze conajmniej 8 godz dziennie przy komputerze w
pracy i mam niedowage :)

W tym artykule chodzilo wlasnie o to, ze w USA za niewielkie pieniadze
MOZNA siedziec do woli, a w Europie sie nie da.
To, ile ktos spedza czasu w sieci jest indywidualna sprawa. Zdarzaja sie
maniacy, ale nie mozna uogolniac.

--
** PROMPT **    http://www.prompt.com.pl