Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 09:40:32 MET DST

Przemyslaw Popielarski <premax_at_hotmail.pl> wrote...
> Rozmawiam, ale ta rozmowa nie wymaga zadnych dodatkowych nakladow od TP
> S.A., w odroznieniu od rozmowy modemow po 0202122, kiedy to ta rozmowa
> wymaga inwestycji od TP S.A.

Oba typy polaczen podobnie wymagaja nakladow i wczesniejszych
inwestycji. Tyle tylko, ze infrastruktura internetowa jest tansza, a jej
biezace koszty znacznie nizsze. Kraje nieco bardziej cywilizowane,
lecz nadal stosujace niecywilizowana taryfikacje impulsowa rozmow
lokalnych, zaczynaja rozrozniac cenowo polaczenia dial-up'owe od
zwyklych polaczen telefonicznych. Na czyja korzysc jest ta roznica -
latwo sprawdzic.

> Skoro rozmawiajac z modemem Rubikonu musze _oprocz_ oplaty za 020*
zaplacic
> za korzystanie z modemow Rubikonu, to - pytam sie po raz kolejny - gdzie
> jest oplata za korzystanie z modemow TP S.A. ?

Alez ja nie wtracam sie w Twoje rozliczenia z Rubikonem. Jesli firma,
ktora wybrales zmusza Cie do placenia wygorowanego haraczu TePSIE
(w dodatku z "ograniczeniem nieograniczonosci"), a Ty to akceptujesz -
wolna wola, wolnego czlowieka w wolnym kraju. Skoro uparles sie, by
placic wiecej za cos, co nie jest tego warte - coz, moj wplyw na to jest
zaden.
Zapytaj lepiej, co Twoj provider robi by to zmienic (lub raczej - czemu
tak niewiele, bo to jeden z nielicznych, ktory usiluje zrobic cokolwiek,
za co nalezy Mu sie pelny szacunek)?

> szukasz.
> Nadal nie widze...

No to inaczej... Gdyby jej tam nie bylo, naliczona bylaby oddzielnie.
Wszak TANSTAAFL...

> Jesli sa to dostepy wykonane w zupelnie innej technologii, a ich dzialanie
> opiera sie na zupelnie innej filozofii, to: tak - jest to plecenie bzdur.

Od filozofii jest tu inna grupa. Na tej rozmawiamy o cenach dwoch rodzajow
dostepu, dajacych zupelnie ten sam efekt (bo tylko efekt moze byc dla
klienta istotny). Podobnie i zastosowane technologie sa sprawa
 drugorzedna (nb. nie rozniace sie w az takim stopniu, jakby to mialo
wynikac z dramatycznej roznicy cen).

Pozdrawiam,

Moi