Re: Komunikaty

Autor: Zaslav (mariuszw_at_lexmedia.com.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 10:20:18 MET DST

Lukasz Trabinski napisał(a) w wiadomości:
<7koaq3$cjc$1_at_portraits.wsisiz.edu.pl>...
>Witam
>Czy szanowna Telekomunkacja moglaby informowac o pracach lub awariach na
>routerach sieci Polpak-T? Zaoszczedziloby to czas wielu osobom, w tym moj.
>Nie musialbym tlumaczyc szefostwu, ze tu nie u nas, tylko znowu u nich...
>
>Lukasz Trabinski
>
>--
> _[ Łukasz Trąbiński ]_
>pgp key: finger:lukasz_at_inx.pm.waw.pl, sys adm @wmh.com.pl

Dzis rano zadzwonila do mnie pani z Telekomunikacji i uprzedzila ze w sobote
w nocy bedzie przerwa na naszym laczu do Polpaku. Z wrazenia tak mnie
zamurowalo ze nie zdolalem nic z siebie wykrztusic. Pikanterii sprawie
dodaje fakt ze zadzwonila na moja prywatna komore!!! ktorej numer kiedys im
przypadkiem podalem.

Zaslav