Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hotmail.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 15:52:14 MET DST

Moi <Moi_at_w.pl> wrote:

> Oba typy polaczen podobnie wymagaja nakladow i wczesniejszych
> inwestycji.

Moi, rozumiem ze argumenty dawno sie wyczerpaly, a cala dyskusje ciagniesz
bo Ci sie nudzi, ale wykaz odrobine przyzwoitosci i zrozum chociaz swoje
slowa - juz nie mowie o moich. Mowiles (zostawilem fragment na gorze, zebys
mogl sobie przezytac to pare razy) o rozmowie _po_polaczeniu_, a nie o
polaczeniu. To, ze do zajscia samego polaczenia w obu przypadkach
konieczne sa inwestycje, to jest oczywiste. Rzecz byla o tym, czy inwestycje
sa potrzebne do tego, zeby Pani Krysia mogla rozmawiac czy tez do tego, zeby
modem pod numerem 0202122 mogl rozmawiac i gdzies przekazywac pakiety.

> Alez ja nie wtracam sie w Twoje rozliczenia z Rubikonem. Jesli firma,
> ktora wybrales zmusza Cie do placenia wygorowanego haraczu TePSIE
> (w dodatku z "ograniczeniem nieograniczonosci"), a Ty to akceptujesz -
> wolna wola, wolnego czlowieka w wolnym kraju. Skoro uparles sie, by
> placic wiecej za cos, co nie jest tego warte - coz, moj wplyw na to jest
> zaden.

TP S.A. stosuje taka taryfe dla wszystkich 020-stek. Nie ma mozliwosci, zeby
to zmienila. Gdyby byla roznica w cenie miedzy _polaczeniem_ do 0202122 i
020_inny_numer to by nie bylo tej dyskusji. Ale roznicy takiej nie ma, bo
TP S.A. na to nie pozwala.

> Od filozofii jest tu inna grupa. Na tej rozmawiamy o cenach dwoch rodzajow
> dostepu, dajacych zupelnie ten sam efekt (bo tylko efekt moze byc dla
> klienta istotny). Podobnie i zastosowane technologie sa sprawa
> drugorzedna (nb. nie rozniace sie w az takim stopniu, jakby to mialo
> wynikac z dramatycznej roznicy cen).

Efekt dla klienta tez jest inny, chocby dlatego, ze dzierzawka nie zajmuje
mu linii telefonicznej. Naprawde nie widze sensu porownania dialupu z linia
dzierzawiona, wszystko jest w obu sposobach inne oprocz transferu.

**EOT** ostateczny.

--
./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl