Re: FWD: Abuse of mail.rmf.pl SMTP service

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 03:21:25 MET DST

lgrochal_at_rotfl.pl.eu.org (Łukasz Grochal) wrote:

> No i się wkurzyłem... jak zauważyłem, że połowa reject-logów za
> ostatni tydzień, to ich macanie. Może i jestem dziwny, nie wiem...
> ale nie lubię jak mnie faceci zbyt nachalnie obmacują ;) Nawet jeśli
> robią to (ponoć) w dobrej wierze. W każdym razie wysłałem im poniższe,
> a teraz daję to tu, żeby zadośćuczynić groźbom (przepraszam,
> ostrzeżeniom o potencjalnych konsekwencjach) ;>

Sprawa jest właściwie komiczna.. trudno mi uwierzyć byś nie wiedział,
że ORBS `obmacuje' jedynie adresy które im ktoś zakabluje, więc Twoje
żale są skierowane pod nieco niewłaściwy adres.. zastanów się raczej
kto i dlaczego niemal non stop podaje mail.rmf.pl do sprawdzenia, czy
przypadkiem nie przepuszczasz jakiegoś śmiecia..

--
[Jacek P. Szymański]##[smarkacz_at_anathema.eu.org]##[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#####[ZmieńNa_Fanklub: http://anathema.eu.org/znf]