Re: FWD: Abuse of mail.rmf.pl SMTP service

Autor: cezar_at_cs.net.pl
Data: Tue 22 Jun 1999 - 13:55:35 MET DST

VTAM!

smarkacz <smarkacz_at_anathema.eu.org> wrote:
> Sprawa jest właściwie komiczna.. trudno mi uwierzyć byś nie wiedział,

Ano :)

> że ORBS `obmacuje' jedynie adresy które im ktoś zakabluje, więc Twoje
> żale są skierowane pod nieco niewłaściwy adres.. zastanów się raczej

Oj tu sie Jacku mylisz. U nas zrobili "brute force" skan po calej puli
adresowej i jeżeli gdzieś się zgłaszało SMTP to sprawdzali czy jest "open
relay". Wykryl to Gadzinka (ale jesli pozwolicie nie bede przytaczal tu jego
komentarzy na ten temat, grupe mogą czytać niepełnoletni) ;)

--
cezar
CYBER Service / PKFL