Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 02:19:54 MET DST

Nocy (lub dnia) Sun, 20 Jun 1999 23:05:22 GMT, Radoslaw Poplawski zeznaje:

>Dokladnie.
        Czyli opłata za połączenie _z_numerem_ a nie za korzystanie
z PPPd.

>Nie lacze sie z komercyjnym providerem przez numer 02..., i chyba nikt sie
>nie laczy.
        Ja widziałem conajmniej gdzieś z pieciu providerów którzy oferują
02xxxxxx, pewnie po to, żeby nikt się z nimi nie łączył.

>Nie wiadomo tego poniewaz punkt jw.
        Aha. j.w.

>Czyli jesli usluga 020x byla taryfikowana o 1gr. nizej niz polaczenie
>lokalne - to TPSA doplacalaby bym korzystal z sieci?
        Nie, dopłacałaby gdyby tylko 0202122 był taryfikowany niżej,
a nie wszystkie 020x.

>W tym watku nieistotne.
        A moim zdaniem, to właśnie w tym wątku jest istotne.

        Poważnie?!

bart

--
        "11. Lie, cheat, steal, leave the toilet seat up."
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl