Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_ic.com.pl)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 01:05:22 MET DST

On Sat, 19 Jun 1999 19:07:47 +0159, B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam
(Bart Ogryczak) wrote:

>Nocy (lub dnia) Thu, 17 Jun 1999 22:11:38 GMT, Radoslaw Poplawski zeznaje:

> ZTCP (a rachunku nie chce mi się szukać) napisane jest o

Rachunek lezy przede mna.

>opłatach za połączenie z numerami różnych klas, wśród tych klas
>wymieniona jest również teleinformatyka (czyli numery zaczynające
>się od 02 ).

Dokladnie.

>Chyba jeśli łączysz sie z komercyjnym providerem przez
>ogólnopolski telefon dostępowy 02xxxxx,

Nie lacze sie z komercyjnym providerem przez numer 02..., i chyba nikt sie
nie laczy.

>to płacisz TP s.a. dokładnie
>tyle samo za połączenie, co za 0202122, ponadto płacisz providerowi
>za korzystanie z sieci. Chyba, że jest inaczej?

Nie wiadomo tego poniewaz punkt jw.

>Ale jeśli tak jest, to korzystanie z sieci w TP s.a. jest za darmo.

Czyli jesli usluga 020x byla taryfikowana o 1gr. nizej niz polaczenie
lokalne - to TPSA doplacalaby bym korzystal z sieci?

>A to, że nie oferują swoim abonentom usługi typu ryczałtowa opłata
>za połączenia z numerami dostępowymi do inetu, to już zupełnie inna
>bajka. I pewnie nieprędko się zmieni.

W tym watku nieistotne.

>BTW. należy się cieszyć, że MSN okazał się tak poronionym pomysłem,
>bo jakby wypalił, to zamiast na 0202122, trzeba by dzwonić do centrali
>MSN na Białorusi. ;-P

Ja dzwonilem do Bratyslawy.

--
Radoslaw Poplawski (Wroclaw)