Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 02:37:44 MET DST

Nocy (lub dnia) 19 Jun 99 20:25:46 GMT, Jaroslaw Rafa zeznaje:

>Niestety, nie dokladnie tyle samo.
>Sa dwie taryfy - lokalna, obowiazujaca w strefie (strefach), w ktorej
>provider ma swoj bank modemow, i zamiejscowa, obowiazujaca poza ta strefa.
>Ta druga jest na ogol nizsza od polaczenia miedzymiastowego na "zwykly" numer
>providera (nie na 0-20...), ale jednak znacznie wyzsza od lokalnej.
>AFAIK jak dotad tylko TPSA ma modemy we wszystkich strefach...
>Oczywiscie, ze placisz.
        Czyli za połączenie z numerem providera płaci się niemniej
niż za połączenie z 0202122. I o to mi chodziło, jest to cena
za połączenie telefoniczne w całości inkasowana przez TP s.a.
niezależnie czy wiąże się to z dostępem do sieci przez ich dial-up.
Ergo samo korzystanie z sieci via dial-up TP s.a. jest za darmo. CND.

bart

--
                    mój serwer to moja twierdza
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl