Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 19:08:47 MET DST

Nocy (lub dnia) Thu, 17 Jun 1999 22:11:38 GMT, Radoslaw Poplawski zeznaje:

>To bardzo ciekawe skoro w cenniku TPSA jest wyszczegolniona cena za
>polaczenie z siecia teleinformatyczna...
        ZTCP (a rachunku nie chce mi się szukać) napisane jest o
opłatach za połączenie z numerami różnych klas, wśród tych klas
wymieniona jest również teleinformatyka (czyli numery zaczynające
się od 02 ). Chyba jeśli łączysz sie z komercyjnym providerem przez
ogólnopolski telefon dostępowy 02xxxxx, to płacisz TP s.a. dokładnie
tyle samo za połączenie, co za 0202122, ponadto płacisz providerowi
za korzystanie z sieci. Chyba, że jest inaczej?
Ale jeśli tak jest, to korzystanie z sieci w TP s.a. jest za darmo.
A to, że nie oferują swoim abonentom usługi typu ryczałtowa opłata
za połączenia z numerami dostępowymi do inetu, to już zupełnie inna
bajka. I pewnie nieprędko się zmieni.

BTW. należy się cieszyć, że MSN okazał się tak poronionym pomysłem,
bo jakby wypalił, to zamiast na 0202122, trzeba by dzwonić do centrali
MSN na Białorusi. ;-P

bart

--
"chłopcy dali z siebie wszystko, z czego tv pokazała głównie bebechy"
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl