Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Przemyslaw Sarnowski (sarp_at_nfosigw.gov.pl)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 15:20:39 MET DST

Moi wrote:

> Przemyslaw Sarnowski <sarp_at_nfosigw.gov.pl> wrote...
>
> Wyobrazam sobie jaki szacunek maja ci, ktorzy nie placa
> nic.

Czyli kto. Bo jesli masz na mysli studentow, to zauwaz, ze oni nie moga
sobie pozwolic na olewanie zasad. (blokada uczelnianego konta)
Pracownicy tez nie, bo jak sie ktos poskarzy to i konto moze polecie
a i po premii mozna dostac za psucie wizerunku firmy"

> Ze ja place duzo wiecej od Niego, majac przychody duzo nizsze?
> Bardzo chetnie...
> BTW - za jakie inne uslugi, poza dostepem, placi kuzyn?

Wlasnie za dostep a nie za telefon, mimo wszystko jest pewna roznica.

[...]
> A jaki to ma zwiazek z faktem, ze za dostep do sieci kazdej
> firmy komercyjnej placa jej konsumenci?

Dokladnie taki sam jak, ze za reklamy tej firmy tez placa.
[...]

Pozdrawiam
Przemek

P.S.
Z mojej strony EOT

--
Przemyslaw Sarnowski    --     sarp_at_nfosigw.gov.pl
                        --        IRCnick: szelmek