Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Przemyslaw Sarnowski (sarp_at_nfosigw.gov.pl)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 15:00:30 MET DST

Daniel Podlejski wrote:

> Przemyslaw Sarnowski napisal(a):
> : Fakt nie zwrocilem uwagi na "aktywosc ssaca".
> : Mimo wszystko uwazam, ze jest ona proporcjonalna
> : do aktywnosci "wydalniczej".
>
> Raczej nie. Duzo jest czytaczy, którzy wogóle nie piszą na newsy,
> o to głównie ściąganie generuje ruch. W końcu tego co wysyłasz jest
> dużo mniej niż tego co ciągniesz.

Ale jest proporcjonalne do tego co sie pisze, nie napisalem ze rowne.
Mozna chyba przyjac, ze niezaleznie od tego czy rozpatrujemy .tpnel.pl
czy .edu.pl czy moze cos jeszcze stosunek przeczytane/napisane jest
podobny.
A co do ruchu wynikajacego z pisania to jeden post jest rozsylany
na wiele serwerow i nawet jak go nikt nie przeczyta robi sie z
tego niezly ruch (tutaj klania sie spam)

Przemek

P.S. Wiem mozecie powiedziec ze dialup'owcy nie czytuja news tylko na
nie pisuja. Mozna by to zaobserwowac na wielu grupach gdzie
pojawiaja sie pytania o cos na co 4 posty wczesniej dano odpowiedz,
ale wg mnie byloby to pewne naciaganie ;-)

--
Przemyslaw Sarnowski    --     sarp_at_nfosigw.gov.pl
                        --        IRCnick: szelmek