Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 13:28:05 MET DST

Przemyslaw Sarnowski <sarp_at_nfosigw.gov.pl> wrote...
> Nie usera ale user tych uslug.

Wyobrazam sobie jaki szacunek maja ci, ktorzy nie placa
nic.

> Powiedz to mojemu kuzynowi ze stanow

Ze ja place duzo wiecej od Niego, majac przychody duzo nizsze?
Bardzo chetnie...
BTW - za jakie inne uslugi, poza dostepem, placi kuzyn?

> Ciekawa to fima, ktora z radoscia podwyzsza koszty, zeby ich
> towary/uslugi byly mniej konkurencyjne

A jaki to ma zwiazek z faktem, ze za dostep do sieci kazdej
firmy komercyjnej placa jej konsumenci?

> P.S. Mam dosc juz tego watku

Wcale sie nie dziwie.

Pozdrawiam,