Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 19:55:52 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote...
> A co ty tu widzisz powyzej na temat *reprezentatywnosci*?
> Niereprezentatywnie to by bylo, gdyby na 200 jego userow 5 korzystalo z
> newsow, a na 200 dialupowcow tepsy - 50 (albo odwrotnie, 50 u niego a 5 w
> tepsie). Widziales gdzies powyzej takie dane?

Slusznie, Jarku. TU popelnilem naduzycie. Malo tego, jestem sklonny
przypuszczac, ze mniej niz 10% dial-up'owcow TePSY korzysta
regularnie z Usenetu (choc news.chip.pl wskazywalby na wiecej).
Ale to tylko przeczucie.

Kto wreszcie zrobi obszerne i wiarogodne badania spolecznosci
polskiego Internetu?

Pozdrawiam,

Moi